Česká kosmetická společnost Dermacol ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové rozjíždí koncem srpna nový charitativní projekt Pomáhej krásou. Koupí kosmetiky se srdíčkem podpoříte nejen ženskou krásnu, ale navíc pomůžete handicapovaným dětem i jejich rodičům.
„Vždycky jsme skrze kosmetiku chtěli ženám přinášet nejen krásu, ale také spokojenost a šťastnější život. Nákupem výrobku se srdíčkem proto uděláte radost nejen sobě, ale i druhým. Jsme úspěšná firma – jednička na našem trhu dekorativní kosmetiky – a proto pomáháme,“ svěřila se Věra Komárová. Kosmetika označená růžovým srdíčkem s nápisem Pomáhej krásou bude ve značkových obchodech a na webu Dermacol k dostání již koncem prázdnin a začátkem září se objeví v drogistických řetězcích. Koupí produktů se samolepkou ve tvaru srdíčka přispějete až padesáti korunami na projekty pro postižené děti a jejich rodiče.
Tváří projektu je vedle Báry Nesvadbové i herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Linhartovou. „Jitka jako šarmantní maminka a Anička jako její dcera jsou ideálními tvářemi pro širokou skupinu žen, pro něž naši kosmetiku s láskou vyrábíme. A pokud jde o Bářin fond Be Charity, líbí se nám, že je v přímém kontaktu rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky. Pomozte i vy a nakupte kosmetiku se srdíčkem,“ vyzývá Věra Komárová.
Součástí dobročinné kampaně je i uvedení nového speciálního parfému Iluze, ve kterém se mísí jasmín a sladká krémová vanilka. Mezi další produkty označené srdíčkem dále patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí, nové odstíny populární voděodolné fixy na oční linky, třpytivé dlouhotrvající lesky Crystal Crush v neodolatelných sedmi odstínech a nová objemová a pečující řasenka Mega lash v obalu s růžovo-zlatou metalizací.
(Foto: Anna Kovacic)